מקלחונים – מידע בסיסי לצרכן

הטמעת מקלחון בחדר האמבטיה ניתנת לביצוע בשתי דרכים: הראשונה, הפיכת אמבטיון למקלחון, והשנייה, קניית מקלחון קומפלט על כל חלקיו והתקנתו במיקום פנוי בתוך החדר. מיד נפרט כיצד עובדות השיטות הללו ובאלו תנאים מומלץ לבחור כל אחת מהן.

הפיכת אמבטיון למקלחון

באסטרטגיה זו אתם קונים 2 מוצרים ושירות אחד: 2-3 פלטות זכוכית כפולה באיכות מעולה, עם מקדם בטיחות נגד התפזרות שברים, פרזול מתכת אלחלד אליו מחוברות הפלטות, ושירות התקנה. לאחר התשלום, תוכלו לקבוע תאריך התקנה. אז, המתקין יתייצב בביתכם עם המוצרים שרכשתם ובאמצעות דבק אפוקסי ייעודי ידביק את המקלחון. במקומות המיועדים לקידוח והברגה, יבצע המתקין את המשימות הללו. בתום ההתקנה אין להשתמש באמבטיון למשך 24 שעות. לאחריהן, הדבק מתייבש קומפלט ובכך עובר למצב קבע. רק אז, ניתן להשתמש בהתקן באין מפריע.

בניית מקלחון מאפס

בשיטה זו אתם קונים את כל חלקי המקלחון, דלת ימין, דלת שמאל, מוטות נשיאה לדלתות ופלטות צד, אם נדרשות. ניתן לבחור בגרסה מקבילה לקיר או בגרסה פינתית על פי שיקולכם. גם כאן, אחרי סגירת העסקה אתם קובעים תאריך התקנה ובו המתקין יבוא עם סט המקלחון המלא ויבצע את החיבור לנקודת הציון אשר נבחרה בחדר האמבטיה. נדרש אי שימוש של 24 שעות על מנת שהדבקים השונים בהם הוא צפוי להשתמש יתקשו ובכך ועבירו את המקלחון למצב קבע.

בחירת עיצובים למקלחונים

עבור מקלחונים, חשוב לבחור בקפידה רבה את העיצוב. חלק מהבחירה היא פונקציונאלית נטו וחלקה כרוך בהעדפה ויזואלית. למשל, כשאתם בוחרים זכוכית התזת חול במקום זכוכית חלקה, אתם למעשה מבטיחים את פרטיותכם כשאתם בתוך ההתקן. יחד עם זאת, ישנן זכוכיות חלקות בצבע כהה, והכהות היא ששומרת על הפרטיות במקום שינוי המרקם. כל לקוח צריך לבחור את עטיפת המקלחת שלו על פי העדפותיו הוא. העצה שלנו היא תמיד לעבוד עם הדמיית מחשב על מנת שהמקלחון שתבחרו ייראה כמתאים לחדר האמבטיה על פי שביעות רצונכם, ולא תופתעו עם מוצר שתגלו שאינו מתאים ברמה הדקורטיבית. בחירת העיצוב עבור המקלחון כרוכה גם בהעדפה נכונה של הפרזול, מוטות הפיתול של פלטות הזכוכית. בחדר קטן מומלץ להטמיע מוטות דקים ובחדר גדול מומלץ שהם יהיו עבים בשביל ליצור נוכחות.

השארת תגובה