טיפים מקצועיים לאפיון מטבחים חדשים בבית הלקוח

להלן מקבץ טיפים מקצועי על אפיון מטבחים בהתאמה לעיצוב הבית שלכם. מאמר זה ידגיש נושאים חשובים לבחירה כמו ארונות ומגירות לצד משטחי עבודה דקורטיביים. בנוסף, יידון המאמר באפשרויות להרחבת המטבח במידה והחדר המוקצה לו מכיל שטח גדול באופן יחסי.

מטבח במבצע כולל שיש
מטבחים מעוצבים במבצע

טיפ מס' 1: עיצוב ארונות ומגירות

עיצוב זה הנו מהחשובים במטבח. על מנת לבחור אותו כנדרש חשוב להתבונן בהדמיית מחשב ולמצוא קומבינציית אחסון שניכרת כנוחה לשימושכם האישי וגם נראית מלוטשת ויפה לדעתכם. אם היא נראית כמו קומבינציות אחסון נוספות בחדרי הבית הסמוכים זה כמובן יתרון ויראה על עקיבות עיצובית בחדרי הבית, אך אין חובה ללכת על פי קו מנחה זה. המטבח הוא חדר בזכות עצמו ויש לעצב אותו בדרך בה אתם רואים לנכון. אנו ממליצים לבחון את צבע הארון, צורת הארון, סוג תאי האחסון שלו: מגירות, ארונות ראשיים, ארוניות קטנות, ועוד. מומלץ להתעניין בשינוי המיקום של הרכיבים בקירות המטבח שלכם, קיצוץ רכיבים או הוספתם בהתאם לגודל החדר.

טיפ מס' 2: בחירת משטחי עבודה למטבח

משטחי העבודה הם מהרכיבים המרכזיים במטבח. בהם נמצא הכיור, בדרך כלל מוטמעות בהם גם תשתיות הגז. על מנת לבחור אותם כנדרש, אנו ממליצים להתבסס על גודל המטבח במונחי פרספקטיבה: לא לבחור משטח עבוד עבה למטבח קטן ולא לבחור משטח עבודה דק למטבח גדול. זאת, על מנת לשמור על רמת נוכחיות הגיונית וטובה בחלל המטבח. בנוסף, מומלץ לבחור בצבעים הנכונים לכם במטבח, כך שיותאמו לרכיבי האחסון, לאריחי המרצפות ולחיפויי הקירות. בדרך כלל, ניתן לבחור משטח מטבח מולבן או לבן, מבוסס על צבעים דומים ללבן כמו קרם או שמנת, או להתבסס על צבעי עץ כמו חום, מוקה או צבעי עץ אותנטיים. שימו לב כי אין זה אומר שהרכיבים יהיו עשויים עץ. ישנם המון סוגי שיש אשר ניתן להטמיע בהם צבעי עץ מקוריים.

טיפ מס' 3: חישוב המיקומים של הרכיבים שנבחרו

חשוב לזכור כי ללא קשר לבחירתכם, עליכם להקצות מקום פנוי למקרר ומקום פנוי לתנור לפחות., מומלץ שתהיה קבינה של מכשירים קטנים כמו טוסטר ומיקרוגל. לכן, כשאתם לוקחים מידות ובוחרים רכיבי מטבח קחו בחשבון את הטמעת המכשירים ואמצעי העזר הללו, שיסייעו לכם לתפקד במטבח הלכה למעשה. בנוסף, בחרו להציב את המוצרים במיקומים הגיוניים כך שהפעלתם של המטבחים על ידיכם תיעשה בקלות וביעילות רבה ככל האפשר.

השארת תגובה