טיפים לבחירת מטבחים מעוצבים

רכישת מטבח מעוצב לבית לא צריכה להיעשות כמו רכישת רהיט בודד או פרזול לארון. זוהי מערכת חפצים קבועה ובולטת אשר צפויה להשפיע רבות על עיצוב הבית שלכם, ולכן חשוב להקדיש לכך מחשבה רבה מאד הכוללת תכנון, מדידות ופרספקטיבה בחדר שלכם. על מנת להצליח לבחור זאת בהתאמה לצרכים שלכם הכנו לכם רשימה של המטבחים המובילים בפופולאריות שלהם וגם באיכותם. ציבור הקניינים מכיר היטב את התחום ומרבה לבחור באיכות כשהוא משדרג את מטבחו או רוכש מטבח חדש בפעם הראשונה. במאמר זה גם אתם תוכלו להיחשף לדגמי המטבח החדשים ביותר בעת הזו של סוף שנת 2020.

מטבח בעיצוב פרובנס
מטבח בעיצוב עכשווי

מטבחים מעוצבים בסגנונות העבר

מטבחים אלו נובעים מנישות עיצוביות שונות אך כולן מפנות את האצבע לכיוון זמן העבר. חלק מהם מספקים דקורציה משנים מועטות אחורה, וחלקם נראים כמו מטבחים עתיקים מאד ממאות קודמות בציר הזמן. טכנולוגיית הייצור של ההווה מאפשרת לחומרי ייצור חדשים להשתלב בתחום וליצור מראה כמו של העבר, במחיר הרבה יותר טוב ממה שחומרי המקור היו עולים. לדוגמה, במאות ה- 18-19 כמעט בכל מטבח היה ארון עם דלתות מגולפות, אבל איש לא השכיל לכופף אף חומר זולת העץ הטבעי שהיה כבר אז משאב יקר מאד. כיום ניתן לכופף באותה שבלונה בדיוק גם פולימר, שחוסך לכם מאות שקלים PER דלת. כמובן שמי שרוצה למצוא זיקה מלאה לעבר יבחר בדלתות עץ מלא ויינה גם מאקוסטיקה יותר טובה בחדר וחומר עמיד וחזק ביותר. שיש המטבח ייראה מעץ גם אם הוא עשוי אבן בשל הגוון והטקסטורה הייחודית. ניתן לבחור עמדת שיש אחת או 2 עמדות שאחת צמודה לקיר והשנייה אי למטבח, מוטמעת בנקודה מקרית בתוכו.

מטבחים מעוצבים בסגנונות עכשוויים

מטבחים אלו מסמלים יותר מכל את העכשווי ואת ההווה. מה המשמעות של זה? גיבוש הצבע הלבן כגוון עיקרי בחלל, גם בשיש וגם בארונות ובמגירות. כמו כן, הנטייה היא להגיש ללקוח עיצוב בורגני המבוסס על משקופים וידיות בצורת מלבן או ריבוע בכל ארון ומגירה. מטבחים אלו עשויים להיות מקולקציית הייטק (כל הארונות והמגירות לבנים) או מודרנית מגוונת (אלמנט עיצוב כסופים או שחורים, במיוחד בפרזול, משתלבים על גבי הגוון העיקרי הלבן).

מטבח בעיצוב פרובנס

מטבחים אלו הם שילוב של מטבחים חומים עץ עם גוון לבן. הגוון אינו לבן טהור (שלג), אלא בצבע שמנת ולעתים בצבע מעושן (לבן שלג מעט יותר כהה מהמקור). התוצאה במטבח כזה היא ארונות חומים וידיות, מסגרות מדפים ומערכת צירים לבנה בכל התקן. השיש עשוי להיות לבן או חום לבחירתכם. הצורה, לרוב, תהיה עגולה בכל ידית או משקוף, בסגנון כפרי.

השארת תגובה