ארונות אמבטיה בדגמים דקורטיביים שיעשו את ההבדל

באמבטיה, כל פרט חשוב מאד לגיבוש עיצוב החדר. במיוחד כאשר מדובר על ארון אמבטיה, ההקפדה צריכה להיות מורגשת ביתר שאת: צבע הארון, צורת המשקופים של כל דלת בו, ואפילו צורת הידית עמה תפתחו כל דלת – הם נושאים אקוטיים שחשוב מאד לדעת כיצד לבחור אותם. במאמר זה ריכזנו לכם כמה דוגמאות של ארונות אמבטיה העשויים להתאים לחדרכם.

ארונות אמבטיה דקורטיביים
ארון אמבטיה בדגם דקורטיבי

ארונות אמבטיה וינטאג' בנוסח העבר

ארונות אמבטיה בסגנון זה מתאימים לחדרי אמבטיה שגובשו בעיצוב קלאסי, עם פיתוחים על הדלתות ועיצוב קלאסי בכל כנף חלון: משקופי חלון מגולפים ופרופילי אמצע חרוטים. כמו כן, חלק מהדגמים בקולקציה עשויים יהיו להתאים לבית כפרי שאינו קלאסי: המשקופים עגולים או חצי קשתיים, וזה לבד מבטא את העיצוב הכפרי. במקרה זה, הדלתות יהיו חלקות, אך המסגרות בכל דלת עגולות. שני סוגי ארונות אמבטיה אלו יבטאו היטב את העיצוב הכפרי ובחלקם את העיצוב הקלאסי ויסייעו לגבש את המוטיב הזה בחדר הרחצה שלכם. צבעים מומלצים: חום עץ, בז', שמנת. חומרי ייצור שניתן לבחור: עץ טבעי או פולימר.

ארון אמבטיה עכשווי בנוסח עיצובי מודרני

ארונות אמבטיה בסגנון זה מתאימים לחדרי אמבטיה בעיצוב עכשווי, חלקם בסגנון ההווה וחלקם עם מבט לעתיד. ישנן חדרי אמבטיה בהם הצבע השולט הוא הנירוסטה הכסופה או חרסינה שחורה פחם, ושם ניתן בהחלט להטמיע ארונות אמבטיה בעיצוב דור העתיד. עיצוב זה מתבסס על דלתות חלקות, מראה בחלק המרכזי העליון של הארון, וידיות פרזול שנראות כמו כפתורים, קטנות וקומפקטיות. לחילופין, ניתן לבחור ארונות אמבטיה בנוסח ההווה בצבע לבן מעושן או שלג. ארונות אלו מבוססים על ידיות פרזול גדולות באופן יחסי, חלקן רוחביות וחלקן בנויות לאורך, בחלק מהמקרים הן עגולות ובחלקם מלבניות או ריבועיות סימטריות.

שינוי הפרזול בארונות האמבטיה

ארונות אמבטיה ניתנים לשינוי הפרזול לבקשת הלקוח. הלקוח יוכל לבחור זוג, שלישייה או רביעיית ידיות כמספר כנפי הדלתות שלו, בצורות שונות, ובגוונים שונים. באמצעות הדמיית מחשב, הלקוח יראה מיד מהי הידית המתאימה ביותר לארון אמבטיה שלו ואלו שינויים הוא יכול לעשות על מנת לשנותה. בבחירתכם, מומלץ להתייחס לגודל החדר. כאשר הוא גדול, חשוב שהידית תהיה גדולה, ולהיפך, לשמירה על הסימטריה בעיצוב הכללי של המתחם.

השארת תגובה