ארונות אמבטיה מעוצבים – דגמי 2022

ארונות אמבטיה הם פתרונות האחסון בחדרי האמבטיה, וגם רכיבי העיצוב המרכזיים בהם. בשל כך, הם צריכים להיבחר בקפידה רבה. במאמר זה נסקור בפניכם דגמים שונים של ארונות אמבטיה מעוצבים לשנת 2022, אותם תוכלו לבחור בנקל בהתאמה לבתיכם. הארונות בחלקם נועדו להתקנה תחתית בין הרצפה לסיפון של הכיור, וחלקם מעליו. בחלק מהם העיצוב כפרי במרקם קלאסי ובחלקם המודרניזם הוא שמורגש. לכן, חשוב להתבונן בהדמיית המחשב, לבדוק שמראה הארון מתאים לדרישות הדקורטיביות שלכם, ולבחור את מה שהכי מתאים לחדר.

ארון אמבטיה בעיצוב מודרני
ארון אמבטיה קלאסי

ארון אמבטיה בעיצוב קלאסי בסגנון כפרי

ארון אמבטיה זה מבטא את תבנית העיצוב הקלאסית, אשר מבקשת להטביע אלמנטים מן העבר במתכונת של ההווה. אם בעבר רץ עץ טבעי היה ניתן לגילוף, ועל כן ליצירת דלת חרוטה, כיום פותחו שיטות גילוף גם בחומרים דמויי עץ ובראשם הפולימר. בחירת ארון בעיצוב קלאסי עם דלתות פולימר תוזיל את העלות ביחס לעץ אמתי, אך ארונות אמבטיה מעוצבים העשויים מהאחרון יהוו את הטופ של האיכות: עמידות, ונוכחות תחושת האקוסטיקה בחדר.

ארון אמבטיה בעיצוב מודרני עכשווי

ארון אמבטיה זה מתאים לשני סוגים של לקוחות: מי שמחפש ארון בעיצוב בורגני, אשר מבטא את תבניות הדקורציה של העיר הגדולה, ומי שמחפש לעטר את חדר האמבטיה שלו בעיצוב שנראה עכשווי, כזה המבוסס על צבעים לבנים ובהירים, לרוב במרקם מבריק. הארון יכיל סדרה של דלתות חלקות, ללא גילופים, ברמות הברקה שונות אותן מומלץ לבחור בהתאם לחשיפה לאור טבעי. חוסר חשיפה, או חשיפה מועטה תאפשר הטמעת ארון השתקפות מבריק.

ארונות אמבטיה מגוונים במבנה האחסון

חלק מהארונות נועדו לאחסון חפצים גדולות לטווח ארוך (מגבות מקופלות, בקבוקי תמרוקים גדולים של 0.75 ליטר) וחלקם נועדו לאחסון תכולה קטנה. הדבר תלוי לא רק בכמות המדפים אלא גם בפיזורם. פיזור המבוסס על מיעוט פלטות מידוף מעיד על מעט מדפים גדולים ופיזור עם הרבה פלטות מידוף צפופות מעיד על ריבוי מדפים קטנים. חשוב לבחור בארון אשר ישרת את מטרת אחסון התכולות שלכם בצורה הטובה ביותר. ארונות אמבטיה מעוצבים צריכים להתאים ללקוח גם בהיבט האחסון על מנת שיוכלו לשרת אותו על הצד הטוב ביותר ולספק לו מקום אחסון ראוי לחפציו.

השארת תגובה