ארונות אמבטיה בהתאמה אישית לבחירתכם

בחנות ארונות אמבטיה ניתן לבחור התקני אחסון מתוך קשת רחבה של אפשרויות. כשאתם בוחרים ארונות הזזה, חשוב מאד לעשות זאת בהתאם לאמות מידה דקורטיביות. מה שיתאים לחדר אמבטיה מסוים לא בהכרח יספק חדר אחר. אלמנט נוסף הוא הממד: המקום האפשרי בחדר מבחינת מידות, ותכולת הנפח שאתם צריכים בשביל להטמיע את התכולה שאתם מעוניינים לסגור בארון. במאמר שלפניכם גיבשנו לכם פתרונות אחסון מובילים לחדרי אמבטיה לבחירתכם.

ארון אמבטיה בהתאמה אישית
ארון אמבטיה בעיצוב אישי

ארונות אמבטיה בנוסח העבר: סדרות קלאסי, כפרי ועתיק

בסדרות אלה בוחר לקוח המעוניין לעצב לעצמו חדר אמבטיה בעיצוב וינטאג' או עתיק. אם יש לך כבר חדר אמבטיה כזה, חשוב מאד לבדוק היטב מהם הצבעים הדומיננטיים במדויק. עץ פרקט גרמני חום כתום לא יתאים, למשל, לעץ חום ללא כתום כמו אלון מבוקע. לכן, על מנת לספק לעצמכם התאמה מושלמת הכי כדאי לבחור את הארונות כשאתם מול הדמיית המחשב ובתוך חדר האמבטיה שלכם – בודקים את טיב המוצר כמשתלב בו. ארונות אמבטיה אלו כוללים אלמנטים כמו דלתות מגולפות (חרוטות), לצד דלתות חומות חלקות עם משקופים מעוגלים או קשתיים. המוטיב השולט בסדרה, גוון חום מכל הדרגות, מכתום ועד כמעט שחור. חלק מהארונות מוגשים בצבעים מולבנים אשר יכולים להשתלב עם תכולת עץ, למשל בז', או לבן שמנת.

ארונות בנוסח מודרני: סדרות עיצוב אורבני או הייטק לבן

ארונות אמבטיה מעוצבים מסדרות אלה מתאימים לכל מי שמבקש לגבש בחדרו עיצוב עכשווי. בדומה לעיצוב חדר וינטאג', גם בתחום המודרני, לא כל גוון לבן בחדר מתאים לכל ארון, ולהיפך. לדוגמה, חדר המתבסס על לבן מוחלט (שלג) לא בהכרח יוכל להכיל בתוכו לבן כהה יותר בסגנון מעושן. כשהחדר לגמרי לבן במדפיו – כך גם ארון אמבטיה צריך להיראות, ולהיפך. כמובן שישנה גם משמעות לגודל החדר: בחדר קטן, מומלץ שהעיצוב יהיה מינימליסטי, משקופים דקים וידיות קטנות. כשהחדר גדול, המשקופים צריכים להיות עבים והידיות גדולות.

בחירת פרזול חכמה לארונות אמבטיה

חשוב לבדוק אלו צבעים מתמזגים עם כל ארון אמבטיה ואלו לא. אם, למשל, החדר שלכם מתבסס על 2 צבעים, אחד להתקני האחסון ושני לפרזול, מומלץ לבחור בארון זהה בצבעים הללו. במידה והחדר חד גוני, ניתן לחרוג מהרגלי העיצוב בו ולשלב פרזול בגוון שניתן להכיל. למשל חדר חום מוחלט יכול לשלב ידיות ארון בצבע לבן כהה (שמנת) או אפור. גם לצורת הידיות ישנה משמעות. אם יש בחדר עקביות בהטמעת ידיות עגולות, מומלץ לבחור בצורה דומה גם על ארונות אמבטיה חדשים, ולהיפך – כאשר החדר מבוסס על פרזול קיים בצורת מלבן או ריבוע.

השארת תגובה