מטבחים בעיצובים מגוונים להתאמה אופטימלית בבתים

על מנת להתאים לבתים שלכם מטבחים, גיבשנו לפניכם את קולקציית חדרי המזון העכשווית ביותר, זו אשר תקפה לסוף שנת 2020. מתוכה, תוכלו למצוא בקלות את מה שיהיה מתאים ביותר לשילוב עם החדרים הסמוכים, וגם לדרישות הדקורטיביות האישיות שלכם. התיאור יפרט כיצד נראה כל משטח שיש, והאם יהיה יותר ממשטח אחד בחלק מהמטבחים. כמו כן, הוא יספק מידע על מראה הארון. המידע יכלול צבע, גודל הרכיבים המרכזיים ואפיון ידיות הפרזול בכל דגם.

עיצוב מטבח מודרני
עיצוב מטבח פרובנס

מטבחים בעיצובים מודרניים – ליצוק לבית עיצוב מטבח עכשווי

במטבחים אלו אתם יכולים למצוא בעיקר דגמי עיצוב בצבע לבן בכל תחום: ארונות, מגירות, מדפי חוץ ומשטחי שיש. מטבחים מודרניים עשויים להתבסס על גוון לבן לחלוטין או גוון לבן כהה כמו אופוויט, שמנת או מעושן. גוונים אלו, כפי שתראו בהמשך, משמשים גם לשילוב עם גוון נגדי כמו חום או אדום כהה חזק (בורדו). במטבחים מודרניים הם משמשים כגוונים עיקריים ועל כן מצוינים למי שיש לו בית חום והוא מעוניין במטבח לבן. הצבע הכהה של לבן השמנת או המעושן מאפשר את שילוב החדר במרחב ללא דיסוננס, בשונה מלבן מוחלט (שלג) שאינו מתאים בסיטואציה זו. צורת רכיבי הפרזול בכל ארון או מגירה – מלבנית או ריבועית. השיש – חלק, ללא גילופים, דק ובעל מראה מבריק בדרגות שונות. בחלק מהדגמים ניתן לבחור 2 משטחי עבודה, שהשני מבניהם לא צמוד לקירות אלא מוטמע באמצע המטבח. לכן שמו המקצועי הוא "אי למטבח". בהכנה התחתית שלו ניתן להטמיע מגירות ודלתות ארון תחתונות.

מטבחים בעיצובים של פעם – ליצור לבית עיצוב מטבח כפרי או קלאסי

במטבחים אלו אתם יכולים למצוא בעיקר דגמי עיצוב בצבע חום, בורדו, או כתום. הדבר יתבטא גם בארונות, גם במדפי החוץ וגם במשטחי השיש השונים. בדגמים מסוימים ניתן להסדיר משטח יש משני שישמש כאי למטבח ועל כן יוטמע במרכז החדר ללא הצמדה לקירות. צורת המשקופים בדלתות הארון/המגירות, ברובה, עגולה, על מנת להמחיש את העיצוב הכפרי. צורת ידיות הפרזול עגולה אף היא, ולעתים בצורת קשת. מטבחים אלו נועדו למי שמעוניין להטמיע בביתו את עיצוב העבר בפורמט עתיק.

מטבחים בעיצוב פרובנס – כשחום ולבן נפגשים

בסדרת מטבחים זו תוכלו למצוא גווני חום מעודנים עם גווני לבן כהים, ברובם שמנת או בז'. מטבחים אלו מדמים את העיצוב בבתי פרובנס שבצרפת, שהתבססו ברובם על מרקם צבעים זה. צורת משקופי הארון, לרוב, עגולה, אך עשויה להיות מלבנית. השיש, לרוב, עבה, בגוון בז' או לבן שמנת. צבע הארונות חום. צבע הידיות בז' או שמנת. המטבחים מתאימים לשילוב בבתי עץ בהם ניתן לשלב את הגוון הלבן המתון כתוספת דקורטיבית לחלל.

השארת תגובה