כל מה שרציתם לדעת על מטבחים מודרניים בעיצוב מלוטש

עיצובו של המטבח הוא מאבני היסוד החשובים בדקורציה הביתית. המטבח אינו חדר שירות צדי כמו הכביסה או מרפסת השירות, אלא חדר השירות המרכזי בבית. ככזה, הוא מתבסס בעיצובו על אריחי שיש בעלי עיצוב אומנותי ואותנטי, ולצדם התקני אחסון שנעשו במלאכת נגרות מתקדמת או על ידי עבודה עם תחליפי עץ איכותיים כמו פורמייקה ופולימר. על מנת לבחור את המטבח המתאים לביתכם, ריכזנו את כל המידע הנדרש בשביל לעשות זאת באופן הנכון ביותר עבורכם.

טיפים לבחירת מטבחים מעוצבים
מטבח במחירי מבצע

מטבח לחדר גדול לעומת מטבח לחדר קטן – ההבדלים

במטבח גדול ניתן לאחסן כל רכיב נוסף או עודף המסייע לדיירים לעבוד ביעילות, לאחסן מוצרים בהיקף גדול יותר ובאופן כללי – להתנהל ביתר קלות. האלמנט המרכזי בסוגיה זו הוא אי למטבח: משטח עבודה נוסף למשטח הצדי שמוטמע אופקית לקיר ושבתוכו נמצאים הכיור ותשתית הגז. אי המטבח עומד בנקודה מקרית בתוך המטבח ועל כן שמו “אי”: הוא לא צמוד לאף קיר אלא מחלק למעשה את המטבח למרחבים שונים. היתרון של אי למטבח הוא שניתן לעבוד כמה אנשים במקביל, וגם שמתחת למשטח העבודה שלו נמצאים התקני אחסון נוספים לארון המטבח כמו ארונות ומגירות. במטבח גדול ניתן גם להרחיב את משטח העבודה ליחידה אנכית שעומדת משמאל או מימין ליחידה הראשית. מטבח קטן, לעומתו, יכיל רק משטח אחד בודד מטעמי אילוצי מקום וזאת על מנת להשאיר מקום לארונות ולמקרר.

מטבח כפרי אותנטי – המאפיינים

במטבח כפרי אותנטי העיצוב לרוב יהיה עתיק מבוסס על צבעי עץ, אך עשוי להיות גם עיצוב מודרני. המשותף לנישת עיצוב זו הוא דלתות מגולפות, לרוב מפולימר אך ייתכן גם מעץ טבעי. המשקופים של אותן דלתות ומסגרות המדפים יהיו עגולים על מנת לחדד את האלמנט הכפרי האותנטי, וזאת לעומת עיצוב בורגני בו המסגרות ורכיבי הפרזול יופיעו בצורה מלבנית סימטרית.

מטבח בורגני בעיצוב מודרני – המאפיינים

בסיס העיצוב של מטבח מסוג זה יהיה על הצבע הלבן, לא רק בקירות אלא גם בארונות ואפילו במשטח העבודה שעשוי להיות גם בצבע קרם או שמנת. מומלץ לבדל את רכיבי הפרזול מבחינה גונית על מנת ליצור עיצוב מעניין, למשל לבחור ידיות ומסגרות מדף בצבע שחור או כחול כהה. מטבח זה מבוסס על צורות מלבניות במסגרות המדפים ובמשקופי הארונות.

השארת תגובה