טיפים חשובים להגעה לעסקאות דלתות פנים במבצע

דלתות פנים להזמנה על בסיס מבצע מחירים הן הדלתות שאתם צריכים בבית משתי סיבות: ראשית כל, דלתות הנמכרות במבצע מוזילות משמעותית את המחיר ביחס לרכישה במחיר מלא עבור דלת בודדת. שנית, זה בדרך כלל סימן שמדובר בדלתות איכותיות. מובן כי ישנן דלתות שמראש המחיר שלהן לא היה גבוה כי הן לא דלתות אקוסטיות והן חשופות לפגעי רטיבות ולחות, אך דלתות שתומחרו גבוה בעבר וקוצצו עקב מחיר מבצע מהוות סימן היכר לאיכות.

טיפ מס' 1: הבדילו בין דלתות מגורים לדלתות בחדרי שירות

דלתות בחדרי מגורים הן דלתות המתאימות לחדר מגורים: מעוצבות, יפות, מזמינות ובעיקר נוחות לתפעול. דלתות של חדרי שירות צריכות שיהיו בהן עוד כמה תקנים: חסינות לחדירת מים, חסינות מפגעי לחות וחום, ועוד. רק דלתות עם נתונים כאלו יכולות לשרת במטבח, בחדר הכביסה וכמובן בחדרי שירותים ומקלחות. לכן, לא פחות מקביעת כמות הדלתות, חשוב גם לבחור אותן על פי הייעוד על מנת לוודא שכל אחת מהן תשרוד לאורך זמן ותספק לכם פעולה איכותית ומניחה את הדעת.

טיפ מס' 2: חתרו להשגת עסקה במועדים מיוחדים

חגי ישראל, ימי השקה של חברת דלתות כמתפרסם בידיעונים שונים, ימי השקת מוצר באותה חברה ובפרט – השקת דלתות פנים במבצע חדשות הם ימים שבדרך כלל תמצאו את העסקאות המוזלות והשוות, מבלי להוריד באיכות המוצרים. מועד נוסף שכדאי ללטוש עיניים אל עברו הוא כאשר החברה מודיעה על הוצאת דלתות למכירה במחלקות עודפים. בכך, אתם קונים מוצר חדש מהניילונים שפשוט הושק במקומו דגם עדכני יותר. זו החלטה פנימית של החברה, וברגעים כאלה היא תשתדל לזרז את מכירת המוצר שהוצא מהמגוון, ולכם תהיה הזדמנות לקנות אותו במחיר מבצע.

טיפ מס' 3: העדיפו לקנות את הדלתות שלכם בסטים ולא בבודדות

בין אם זו דלת תוספת לדלת ממ"ד, או דלת לחדר מגורים רגיל, דלת למטבח או דלת למלתחות, מומלץ לעשות הכל ברכישה אחת. כך, אתם עשויים לקבל מחיר סיטונאי לכל דגמי דלתות פנים במבצע ולזכות בהורדת מחיר עוצמתית במיוחד המגלמת מחיר נמוך ביותר PER דלת אחת. שאיפה זו הניעה לקוחות רבים למצוא דלתות פנים במבצע ייחודי, ולרוב נמוך אף יותר ממה שהם סברו בטרם התחילו את החיפושים.

השארת תגובה