טיפים שימושיים לאפיון ארונות אמבטיה במבצע

ארונות אמבטיה היוו מאז ומעולם את האייטמים המרכזיים בעיצובו של חדר זה. ארונות אלו הם התקני אחסון אשר רמת התאמתם לחדר חשובה על מנת שהתכנון המבני שלו יוליד מרחב מרשים, יפה ואטרקטיבי במיוחד. במאמר שלפניכם נציג את כל הטיפים המובילים לבחירת ארונות אמבטיה, אלו אשר ייקחו את חדר הרחצה שלכם למקום טוב במיוחד.

בחירת תבניתו הבסיסית של הארון

כאשר החדר ממש קטן – שימו ארוך של פתח אחד עם 2-3 קומות מתחת לכיור. ארון זה הוא המינימום הנדרש בכל חדר אמבטיה, כאשר בחדר מאד קטן זה מה שקורה בדרך כלל. במעלה החדר אין פתרון אחסון. מגבות האמבטיה מאוחסנות למטה בהתקן ארוני זעיר. אם החדר מעט יותר גדול ורחב ניתן להתקין עוד שדרה של 2 קומות לידה ובנוסף לשים גם שדרה עליונה של ארונות קטנים יותר ובתוכה מראה. ניתן גם לחלק את קיר האמבטיה לשניים כשבצד אחד ישנם ארונות ובצד השני מראה.

בחירת צורתו הדקורטיבית של הארון

הצורה צריכה להתבסס על הצורות של החדר. אם החדר שלכם מוקף במשקופים מרובעים ובידיות מלבניות – הטוב ביותר יהיה ארון אמבטיה עם משקופים דומים וידיות עם קדקודים בולטים לאורך או לרוחב. אם החדר שלכם משדר אלמנטים עגולים המתבטאים במשקופים גליליים ובפרופילי מדפים בצורה זו, אנו ממליצים לבחור ארונות אמבטיה עם משקופים בצורת גליל וידיות עגולות. בחדרים קטנים ממש מומלץ לשלב ידיות טלסקופיות.

בחירת צבעיו של ארון ההזזה

לבית בעיצוב עתיק בחרו ארונות חומים בצבע עץ. לבית בעיצוב חדיש (מודרני) בחרו ארונות לבנים. הצביון העיצובי של הארון, חדשני או עתיק, נקבע על פי צבעו של הארון. הבטיחו לעצמכם את הטוב ביותר על ידי הסדרת ארון בצבעים הרלוונטיים.

מהרו ורכשו ארונות אמבטיה במבצע

כיום זו התקופה האידיאלית לקנות ארונות אמבטיה במבצע. לרגל החגים ניתן למצוא בקלות ארונות אמבטיה במבצע מחירים מיוחד כשהטובים ביותר, אלו שראיתם כל השנה מתומחרים יקר, מוצעים במחירי היכרות של ממש. בואו ליהנות מארונות בוטיק המתאימים לבית שלכם אשר כוללים גם מראה ופרזול אולטימטיביים לחדריכם. ארונות אמבטיה במבצע ייחודי יאפשרו לכם לחסוך באופן ניכר בהוצאות על החסני חדר זה.

השארת תגובה