שאלות ותשובות על בחירת דלתות פנים במבצע

דלתות פנים הן אלה שגורמות לביטוי מלא של עיצוב הבית הרצוי בעיניכם. בבתים חדשים נהוג להתחיל מבחירת הדלתות על מנת לגבש את אופיו של המבנה. כיצד מומלץ לבחור דלתות פנים, ומהי הדרך היעילה ביותר לעשות זאת?

דלתות פנים במחירי מבצע
דלת פנים במבצע
דלתת פנים מחירים

האם בשביל בחירה ראשונית של דלת פנים עלי לגשת לאולם תצוגה?

בימינו, מספיק לבצע את הבחירה דרך הדמיית מחשב של חנות דלתות פנים. באתר של חנות דלתות פנים ניתן למצוא את כל סוגי דלתות הפנים הנדרשות לבית: דלת פנים לחדר מגורים, למטבח או למקלחת. מומלץ לבחור דלתות פנים בהתאם לדרך בה מגובש עיצוב הבית, ואם זה בית חדש, אז בהתאם לחזון העיצוב העתידי שלו כפי שבא לידי ביטוי.

מהם הפרמטרים הבסיסיים לשם בחירת עיצוב לדלת פנים?

על אף כי אנו מאמינים בבחירה הטבעית של דלת פנים באמצעות הדמיית מחשב ובדיקת התאמה לבית, ישנם כמה פרמטרים עליהם ניתן לחשוב מראש כשבוחרים את הדלת: צבעים שולטים בבית – לרוב יתאימו גם לצבע הדלת. ניתן לבחור דלת בצבע הופכי, למשל דלת שחורה ליד קירות לבנים או דלת לבנה בבית עץ בצבע חום. באשר לצורת המשקוף של הדלת, כדאי לבחור בצורה של שאר משקופי ופרופילי דלתות וחלונות הבית. אם הם מרובעים, בחרו משקופים מבניים ואם הם עגולים – משקופים גליליים הם שיתאימו.

אם נבחרה דלת פנים על ידי – אפשר להזמין אותה ולקבוע תאריך התקנה?

בגדול כן. בפועל, ייתכן כי חברת הדלתות תחזור אליך לגבי שאלות על מידות מפתחי הכניסה, או תזמן טכנאים לביתכם על מנת שימדדו בעצמם. כמובן שבמידה והדלת לא תתאים יבצעו הטכנאים הנמכות וקיצורי שונים על מנת לבצע את ההתאמה הנדרשת לדלת עבור מפתח החדר של בית הלקוח.

מה הופך דלת פנים לדלת טובה?

דלת פנים טובה היא דלת אשר קל לגרור אותה, והיא מתאפיינת בטריקה שקטה. מנגד, זהו מוצר הגנה עמיד אשר מסוגל להגן על החדר ועל עצמו מפני שבירה, שחיקה או הוצאה מכיוון. בעבר הייתה תפיסה לפיה דלת קלה היא דלת לא עמידה. כיום ברור לכלל כי זהו מיתוס, והמגמה הפוכה: דווקא דלתות קלות לגרירה ולתפעול הן לרוב דלתות עם כושר עמידות גבוה.

השארת תגובה