הכל על מטבחים במבצע: כך מומלץ לבחור אותם

בואו להתחדש במטבחים במבצע אשר ייקחו את הבית שלכם לרמת עיצוב שונה לחלוטין! מטבחים חדשים יוצרים מציאות בבתים בהם הם נמצאים ומהווים מרכיב חשוב בהשפעה על העיצוב. לכן, כינסנו לכם במאמר זה את העצות הטובות ביותר לגבי בחירת המטבחים.

ארון אמבטיה עם כיור מעוצב במבצע
ארון אמבטיה בעיצוב מודרני

רכיבי מטבח בסיסיים בכל מקום

בין אם חדר המטבח שלכם גדול או קטן, חשוב לדעת כי בכל מטבח יש להציב ארון תחתון אחד לפחות, שיש עבודה עם כיור אחד לפחות, כיריים אינדוקטיביות או גז – אחד לפחות, וכמובן פסיליטיז בסיסיים כמו תנור/טוסטר ומקרר. במטבחים גדולים נהוג לשלב גם אי למטבח; משטח שולחני עם מגירות וארונות מתחת המשמש כמשטח משני לעיבוד מזון וכשולחן אוכל לכל דבר ועניין.

בחירת ארונות למטבח

את הארונות מאד כדאי לבחור על פי חזון העיצוב שלכם. אם המטבח כפרי – חשוב לבחור ארונות עם מסגרות גליליות ופיתוחים קלים על הדלתות, אם מדובר בארון של מטבח בעיצוב בורגני יש לבחור דלתות עם משקופים מרובעים ודלתות חלקות. אם צביון המטבח עתיק יש להיצמד לצבעי העץ, ואם הוא מודרני – יש להעדיף צבעים לבנים ובהירים. בדרך זו אתם משרטטים לעצמכם קווי מתאר כלליים של בחירת ארונות מטבחים במבצע. את העבודה היסודית יותר תצטרכו לעשות מול הדמיות מחשב של חנויות מטבחים ולמצוא את המטבח האולטימטיבי עבורכם ברמה הדקורטיבית, זה אשר ירגש אתכם ויגרום לכם לא לרצות לצאת ממנו.

בחירת משטח עבודה למטבח

משטח עבודה הכי יעיל לבחור מקרמיקה. משטח אבן טבעית קשה מאד להתאים לבית, מחירו יקר ובחירתו העיצובי מייגעת. משטח קרמיקה הוא משטח מאבן מלאכותית אשר קל לחזות את תוצאת העיצוב הנראית היטב לעין. בנוסף, על כל משטח קרמיקה שתבחרו אתם מקבלים נתוני שחיקה והכתמה, כך שאתם תדעו בדיוק איזה מן משטח זה ותוכלו לחזות את תוצאות הבחירה הטובות ביותר ברמה הפונקציונאלית. חשוב לבחור קרמיקה למטבח באמצעות הדמיית מחשב ייעודית.

בחירת אי למטבח

במידה והמטבח שלכם גדול, ייתכן ותרצו להסדיר אי למטבח. חשוב שהוא ייראה כמו משטח העבודה המרכזי בחלל המטבח, עם התקני אחסון זהים לאלו של הארונות הקיימים בו. בדרך זו אתם תשמרו על עיצובו הקיים של המטבח ותבטיחו לעצמכם חדר עיבוד מזון בעל עיצוב בוטיק. מאד מומלץ להסדיר כעת מטבחים במבצע ובמחירים ידידותיים במיוחד!

השארת תגובה