מטבחים ביתיים – כך מומלץ לתכנן אותם

במאמר זה נספק לכם מידע על בחירת מטבחים. בואו ללמוד כיצד לגבש את המטבח שלכם ולהפוך אותו לאחד מהחדרים המהודרים בבית שלכם. במאמר זה נספק מידע על בחירת ארונות המטבח, חיפוי המטבח, ועמדות העבודה השונות ברחביו.

מטבח MY HOME מעוצב במחויר מבצע
מטבח MY HOME במבצע

בחירה ראשונית של ארונות המטבח

ארונות מטבחים עשויים להיות ארונות דלת או קלפות. ארונות דלת הם ארונות עם דלתות ציר, בעוד ארונות קלפות הם רכיבי פתיחה המאפשרים פתיחה מלמעלה למטה. לכן, ארונות קלפות מומלצים במיוחד להתקנה במיקומים נמוכים. אם הארון מיועד להתקנה בקיר סטנדרטי בגובה 2.4 מ' מומלץ להתקין ארונות ציר או לשלב בארונות הקלפות שלכם הדומים, שכן הפתיחה תצריך הגעה לגובה רב. את הארונות ניתן לשלב כשהם מעוצבים עץ או זכוכית לבחירתכם.

בחירה ראשונית של חיפוי המטבח

חיפויי מטבחים הם למעשה כרטיסי הביקור הדקורטיביים שלהם. ניתן לבחור חיפוי רציף או חיפוי מחולק לסגמנטים דמויי בלטות. ניתן לשלב חיפוי בעל צבע בהיר להדגשת אלמנטים מודרניים או בעל צבע כהה להדגשת אלמנטים דקורטיביים יותר מסורתיים ועתיקים. חשוב לבחור את חומר הייצור של החיפוי כנדרש עבורכם. חיפוי קרמי נחשב לכלכלי ביותר, בעוד חיפוי מאבן טבעית נחשב לבחירה יקרה יותר בשל הזכות ליהנות מחיפוי ממינרל טבעי.

בחירה ראשונית של עמדת העבודה

בדרך כלל, נהוג לשלב במטבח עמדת עבודה בודדת המכילה כיור ומסביבו אביזרי מטבח על פי בחירתכם. לאחרונה, נפוץ מאד גם אי למטבח, עמדת עבודה נוספת המתפקדת הן כמזנון, הן כעמדת בישול ואפייה והן כעמדת ישיבת בארים עם כסאות בר מוגבהים. בתכנון מטבחים, חשוב לבחור לא רק את דגם עמדת העבודה אלא גם את הפריסה שלה בתוך המטבח. ההמלצה שלנו היא לא לוותר על אי מטבח ובכך לתכנן מטבחים שיהיו גם פונקציונאליים וגם מעוצבים.

גיבוש תשתיות המטבח לכדי מטבח מעוצב

לאחר שבחרתם את כל מאפייני המטבח, מומלץ לבדוק את עצמכם ולוודא שהם משתלבים באופן מרהיב עין אלה עם אלה. את הבדיקה אנו ממליצים לעשות באמצעות הדמיית מחשב של חנות תשתיות בית המתמחה באפיון מטבחים, שם תוכלו לבדוק שהכל כשורה, לתקן בחירות שלא נראות טוב ובכך להפוך את הרחבה שלכם למטבח בר קיימא שניתן ליהנות ממנו גם ברמה הדקורטיבית וגם ברמה הפונקציונאלית. ההמלצה שלנו: השאירו מקום למכשירי חשמל כמו מקרר ומדיח. כשאתם בוחרים אביזרי מטבח, קחו בחשבון הקצאה מקום מסוג זה על מנת שתוכלו לסיים את בניית המטבח ללא עיכובים.

נגישות
גלילה לראש העמוד