כך תבחרו נכונה מקלחונים לחדר האמבטיה

אם אתם מחפשים מקלחונים לחדר האמבטיה, במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד בוחרים אותם. המאמר יספק מידע על דגמי המקלחונים הנחוצים לבחירה וכיצד ניתן בקלות רבה לממש אותה. שילוב מקלחון בחדר האמבטיה שלכם הוא משימה שמאד מומלץ לדעת כיצד לבצע. הכי חשוב: אל תגידו שזה לא אפשרי כשהחדר קטן. כפי שתלמדו במאמר זה, ניתן לשלב מקלחון בכל מקום שיש בו אמבטיה.

מקלחונים מזכוכית במבצע
מקלחון במחיר במבצע

בחירת מקלחון עבור חדר קטן מאד עם אמבטיה בלבד

במקרה זה, ניתן להשתמש באמבטיה בתור מקלחון. היתרונות: דלתות הזכוכית שיעטפו את האמבטיה ימנעו זליגת מים על קירות הבטון ופיתוח רטיבות פנימית במקומות שאין בהם חיפוי קרמי. בנוסף, זה יאפשר לכם פרטיות כשאתם ספונים בחדר האמבטיה. ההתקנה נעשית באמצעות הטמעת דלת ומשטח זכוכית נלווה לידה אשר ייקדח בקיר ויודבק לאמבטיה. יידרש חוסר שימוש באמבטיה למשך יום עסקים אחד על מנת לאפשר לדבקים להתייבש ולתפוס תאוצה של שנים רבות באופן יציב.

בחירת מקלחון לחדרי אמבטיה גדולים

המקלחון שיידרש עבור חדרי אמבטיה גדולים יכול להיות נפרד מהאמבטיה אם החלטתם להקצות מקום הנדרש עבורו. הדבר מאפשר לכם ליהנות מ- 1-2 דלתות פתיחה או הזזה אשר בתוכם תוכלו ליהנות מתא רחצה בעמידה. בנוסף לדלתות, נדרשת בחירת אגנית, משטח דריכה שעשוי בדרך כלל מחומרי הייצור של אמבטיות, אקריל או אמייל.

עיצוב מקלחונים באמצעות זכוכית

ניתן לעצב מקלחונים באמצעות זכוכית חלקה, מגורענת, התזת חול או זכוכית מעוצבת המשלבת מרקם חלק עם צורות מחוספסות. שילוב מקלחונים באופן זה מבטיח לכם השבחה עיצובית של חדר האמבטיה כולו שכן תא רחצה אנכי הוא אובייקט שתופס לא מעט השפעה על החדר.

התאמה לארון האמבטיה – יתרון

התאמת עיצוב המקלחון לעיצוב ארון האמבטיה מספקת לכם לא מעט יתרונות. בשני המקרים ישנן ידיות פרזול ודלתות ולכן ישנו קשר עיצובי בין האובייקטים הללו. ניתן, באמצעות הדמיית מחשב, להתחקות בקלות אחר דגם המקלחון הנדרש בעיניכם ולבחור אותו עבור חדר האמבטיה המיועד.

שילוב עם יתר רכיבי הרחצה בחדר – יתרון

כאשר בוחרים אגניות עבור מקלחונים, מדובר ברכיב היחיד שאינו שקוף במקלחון. זוהי רצפת הדריכה שלכם והיא עשויה, כפי שפירטנו קודם, מהחומרים מהם מייצרים כיורים ואמבטיות. לכן, מאד חשוב לבחור אותן גם בגוון דומה על מנת ליצור רציפות דקורטיבית בחדר האמבטיה, שתבטיח את אופיו הייחודי ברמה הגונית. עקביות בצבעי עמדות הרחצה היא תנאי יסוד לעיצוב מוצלח של חדר האמבטיה.

נגישות
גלילה לראש העמוד