כל מה שחשוב לדעת על שיפוץ אמבטיה

כל מה שחשוב לדעת על שיפוץ אמבטיה

שיפוץ אמבטיה הוא תהליך שדורש תכנון והכנות מראש. התהליך טומן בחובו לא מעט החלטות חשובות. המטרה היא ליצור אמבטיה שתהיה יפה, נוחה ופונקציונלית. כדי להשיג את המטרה הזו, יש לקחת בחשבון מספר דברים חשובים. במאמר זה נעזור לך להבין אילו שלבים חייבים להיות במהלך השיפוץ ומהם הדברים החשובים לקחת בחשבון.

תכנון מתווה השיפוץ

התכנון הוא המפתח לכל שיפוץ אמבטיה. עליך לחשוב על מה שאתה רוצה להשיג: תצורת האמבטיה החדשה והצבעים והסגנונות המבוקשים. חשוב לעבוד עם חברה מקצועית שתיקח עבורך מידות עבור המרחב הזמין של האמבטיה ולהציג לך את האפשרויות בהתאם לכך. מומלץ כי את הפרויקט ילווה מעצב פנים מקצועי על מנת לייצר לכם תוצאה אופטימאלית.

הכנות להתקנה

לפני השיפוץ, בודקים את התשתיות הקיימות בחדר: מערכת האינסטלציה של האמבטיה, מתקני המים והחשמל. חשוב לעבוד בסנכרון עם האינסטלטור שלכם על מנת להגיע לתוצאות התקנה מתאימות ואופטימאליות. כאשר אתם עובדים על חברת שיפוץ אמבטיה מקצועית היא תדע לעשות את ההתאמות הללו עבורכם בהתאם למה שינחה האינסטלטור או מהנדס המים שעיצב את הצנרת הביתית.

בחירה בחומר הייצור המעודף

אמבטיות עשויות להיות מבוססות אקריל או אמייל. חשוב לבחור בחומר המועדף עליכם. אמבטיות אקריל מבוססות על חומר קר וקשיח מה שמספק יתרון בימי הקיץ? אמבטיית אמייל מורכבת מחומר בעל מגע דומה לזה של פלסטיק, שנשאר בטמפרטורת החדר בכל ימות השנה. אמבטיה זו נותנת הרגשה של מרקם דק ודינאמי, בשונה מהמגע של אקריל שמזכיר אבן קשיחה וקבועה.

בחירת דגם האמבטיה

את בחירת דגם האמבטיה עליו תבססו את השיפוץ מומלץ לעשות בחברת מומחים לאמבטיות. בחברה זו יוצגו לכם מתווים שונים של אמבטיות המבוססים על צבעים ותצורות שונות, מהם ניתן יהיה לבחור את ההתקן המועדף עליכם. מומלץ להיוועץ עם המומחים שלנו למציאת הפתרון המושלם בחדר האמבטיה שלכם, זה אשר גם יתאים לעיצוב המבוקש בעיניכם וגם ישרת אתכם בפאן הפונקציונאלי על הצד הטוב ביותר. התקנת הדגם תתוזמן מראש והשיפוץ יתבצע בפרקי הזמן המועדפים עליכם. בתום השיפוץ תיהנו מאמבטיה חדשה ומעוצבת המתאימה לחדר הרחצה שלכם, שתשרת אתכם לשנים רבות קדימה.

השארת תגובה