טיפים לבחירת ריצוף לבית

טיפים לבחירת ריצוף לבית

בחירת ריצוף לבית היא משימה חשובה ומאתגרת, שכן ריצוף הוא לא רק סטנדרט עיצובי, אלא גם פתרון פונקציונלי למרחבים שונים. הבחירה בסוג הנכון של ריצוף יכולה להשפיע על המראה הכללי של הבית ועל התחושה שהוא מעביר לנו ולאורחי הבית. לכן, כדאי לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות בעת גיבוש מתווה ריצוף הבית.

מומלץ להתאים לסגנון העיצוב הנדרש בבית

כשבוחרים ריצוף לבית, כדאי לקחת בחשבון את הסגנון הכללי של הבית. לבית בסגנון כפרי קלאסי מתאים ריצוף מסורתי המבוסס על אריחים חומים דמוי עץ, כמו גרניט פורצלן, בעוד שבבית בסגנון מודרני אפשר לבחור ריצוף מטאלי או אבן. הבחירה צריכה להתבצע באמצעות הדמיית מחשב המשקפת לכם את מראה הריצוף בפורמטים שונים של צילום, החל מתמונות מול השמש ועד מיצגים ללא אור על מנת שתוכלו לראות תמיד איך האריחים שלכם ייראו.

חשוב לוודא שהריצוף הנו פשוט לניקוי ותחזוקה

כשבוחרים ריצוף לבית, כדאי לקחת בחשבון את יכולת הניקוי והתחזוקה של הריצוף. ריצוף שקשה לניקוי או שדורש תחזוקה מיוחדת יכול מעט מפריע לחיי היום-יום שלנו. הדבר נכון גם לגבי ריצוף שמגביל את התנועה שלנו, למשל כזה שאסור לעשות עליו תנועות חדות וחזקות מחשש לסדקים ודהיית צבע. בחירה בריצוף קרמי היא הפתרון עבורכם. זהו ריצוף קל לניקוי ופשוט לתחזוקה. בהשוואה לריצוף אבן טבעית הוא נחשב לפתרון כלכלי ולכן חלק ניכר מציבור הדיירים בוחר בו כפתרון תשתיתי לדירות.

טיפ לגיבוש מתווה גודל האריחים

אנו ממליצים לגבש את מתווה גודל האריחים בהתאם לגודל החדר. בחדרים ובמרחבים גדולים מומלץ לבחור אריחים גדולים ובחדרים קטנים לדבוק במידות הקטנות יותר PER אריח. בדרך זו אתם מבטיחים התאמה ויזואלית לעיצוב החדר.

בחירה סופית של אריחי ריצוף לבית

את הבחירה הסופית מומלץ לגבש באמצעות הדמיית מחשב של חברת מומחים לריצוף. באמצעות הדמיית המחשב ניתן למצוא את פריטי הריצוף המושלמים עבורכם. אתם נהנים מתמונות איכות שצולמו בכמה רמות של אור, וממפרט טכני עשיר המגבה אתכם באינפורמציה מלאה על המרצפות. חשוב להיוועץ עם המומחים שלנו בטרם תזמינו התקנה על מנת להבטיח שהפרויקט ייצא לפועל על הצד הטוב ביותר.

השארת תגובה