ברזים וכיורים מעוצבים

ברזים וכיורים מעוצבים

בניה או שיפוץ של חדר האמבטיה והמטבח שלכם עשוי להיות משימה מורכבת ומאתגרת. הנחת הכיור והברז חותמת את עיצוב ובניית חדר זה. על מנת לבחור ברזים וכיורים מעוצבים כנדרש, חשוב לקחת בחשבון מספר דברים קריטיים עבור חדר האמבטיה והמטבח שלכם.

ארון אמבטיה בדגם דקורטיבי

צורת הברז והכיור

הצורה והגודל של הברז והכיור עשויים להשפיע על המראה והאסתטיקה של החדר. למשל, ברז גבוה ומלבני עשוי לתת מראה יותר מודרני בעוד ברז עגול עשוי להצעיד את המבנה למתכונת עיצוב קלאסית. הדבר נכון גם לגבי בחירת תצורת הכיור. כיורים מלבניים מתכתבים בדרך כלל עם עיצוב מודרני בעוד כיורים עגולים מדמים את חדר השירות לקלאסי יותר ואפילו לכפרי.

צבעי הברזים והכיורים הנדרשים

חשוב לוודא כי צבעי הכיור והברז מתאימים למראה הכללי של החדר. למשל, אם החדר כולל תשתיות בעלות צבעים כהים, כדאי לבחור בצבעים דומים גם לברז ולכיור. אם הצבע הדומיננטי בחדר השירות הוא בהיר, מומלץ לבחור בברז ובכיור דומים. בדרך כלל ברז בצבע מטאלי יתכתב עם כל סגנון עיצוב וברזל בצבע אחר יתאים לסביבה בה הוא נמצא.

חומרי הייצור

חומרי הייצור המשמשים ליצירת הברז והכיור עשויים להשפיע על האסתטיקה והמראה של החדר. כדאי לבחור בחומרים קלים לניקיון על מנת לתחזק היטב את החדר ללא מאמץ. הדבר נכון לכיורי נירוסטה או כיורים לבנים, ולברזים מטאליים ובצבעים אחרים. בדקו את המפרט הטכני של התשתיות שאתם עומדים לקנות וודאו שניתן לנקות אותן בקלות עם חומר ניקיון סטנדרטי לניקוי חדרי שירות.

התאמה פונקציונאלית של המוצרים

אם המטרה היא לשמור על כשרות המטבח, חשוב לבחור בסט של 2 כיורים שמיועד לעבודה בסגנון זה. אם המטרה היא שימוש נרחב בכיור – חשוב לבחור כיור בעל מידות גדולות המתאים לנשיאת מספר רב של כלי מטבח. ההתאמה הפונקציונאלית חשובה וקריטית לשימושכם בחדרי השירות. גם בברזים חשוב לבצע התאמה פונקציונאלית הולמת. אם הברזים עומדים להיות קרובים לארון שיותקן מעליהם חשוב לבחור בדגם שטוח ואם הם רחוקים מהארון ניתן לבחור בדגם קשתי מזדקר. מבחר ברזים וכיורים מעוצבים ניתנים לאיתור בהדמיית מחשב באתר זה. בואו להסדיר תשתיות חדשות למטבח ולחדר האמבטיה באופן מושלם!

השארת תגובה