טיפים לבחירת ארונות אמבטיה במבצע

ארונות אמבטיה מומלץ לבחור כשהם במחירי מבצע נמוכים, אך הם עצמם ארונות יוקרה מן המעלה הראשונה. מצב כזה ייתכן בחגים, בייחוד בתחילת שנה. אז, חנויות עיצוב בית מספקות הנחות חסרות תקדים בתחום ארונות האמבטיה. ארון אמבטיה במבצע הוא ארון אשר המחיר שמשולם עליו מעניק לכם את כל היתרונות: עמידות לאורך זמן, אחסון נוח על פי המתוכנן, שימוש קל בהתקן, ועוד. כאן תוכלו לקרוא הכל על בחירת ארונות אמבטיה במבצע.

טיפ מס' 1: בחרו ארונות המתאימים לעיצוב חדרי האמבטיה שלכם

התאמה לעיצוב חדר האמבטיה היא תנאי ראשוני להצלחת בחירת הארון לחדר זה. ההתאמה מתבצעת בצבע, בצורה ובפרספקטיבה. צבע הארון צריך להתכתב עם גוונו העיקרי של החדר, ובפרט עם הגוון של רכיבי אחסון שונים, לרבות מדפים, אם ישנם. צורת הארון צריכה להיות המשכית לצורת הדלת ולצורה של רכיבי אחסון קבועים לצדו של הארון. הפרספקטיבה נקבעת על פי גודל החדר. לחדר אמבטיה קטן יתאים ארון קטן ולחדר אמבטיה גדול יתאים ארון גדול. בדרך זו, שמרתם על מראה החדר מאוזן, ולא גרמתם לארון לבלוט יתר על המידה ולהציג מראה מגושם.

ארון אמבטיה בהתאמה אישית

טיפ מס' 2: בחרו ארון העשוי מחומרי בוטיק

חשוב להקפיד על חומרי ייצור מן המעלה הראשונה. הטוב ביותר הוא ארון עץ אמתי, אבל ניתן בהחלט למצוא עבודות מעולות מפולימר ומפורמייקה אשר יספקו את כל הצרכים שלכם בחדר האמבטיה. הפורמייקה מומלצת במיוחד עבור מי שמעוניין בארון אמבטיה לבן ללא תוספות, ופולימר לחובבי הצבעים. מאד חשוב לוודא כי גם מדפי הארון עשויים מאותם חומרים ונעוצים לתוך הארון עם מיטב רכיבי הפרזול וההצמדה.

טיפ מס' 3: ודאו כי בארון ישנה תכולת מידוף מספקת

ארון אמבטיה במבצע הוא ארון שעל אף גודלו הקטן יש בו הרבה אפשרויות אחסון, כלומר מקום רב לאחסון ציוד רחצה. את זה עושים על ידי בחירת ארון אמבטיה מרובה מדפים, אשר ניכר כי הם מסודרים בתחכום המספק נפח מקום לכל הציוד שאתם צריכים.

טיפ מס' 4 – מיקום הארון

את הארון הכי כדאי למקם מתחת לכיור, ומעל הכיור לשים מראה. במידה ואתם צריכים ארון בגודל כפול ניתן להרחיב את האזור התחתון שמתחת לכיור (ובמקביל אליו להרחיב את שיש הרחצה), או להתקין ארון עליון מסביב למראה של חדר האמבטיה.

השארת תגובה