טיפים לבחירת מקלחונים מעוצבים במבצע

מקלחונים מעוצבים במבצע הכי כדאי לקנות עכשיו בתחילת השנה. חגי תשרי הם נקודה מצוינת בציר הזמן למצוא מוצרי איכות במחירים חסרי תקדים. מקלחונים מעוצבים מאשרים לכם ליהנות משלל חוויות איכותיות בחדר הרחצה שלכם, ולעצב אותו באופן שלא הכרתם.

מה חשוב לבדוק במקלחון לפני הרכישה?

יש לוודא כי העיצוב שלו מתאים לדקורציה בחדר, שתא הזכוכית מסוכך על פי רצונכם, אטום לחלוטין, שקוף עם התזת חול או שקוף לחלוטין, שיש לו ריצוף קרמי נוח ונעים לעמידה, ולא פחות חשוב – שהפרזול נוח לשימוש; ברז הרחצה ומנגנון הפתיחה של הדלתות. מקלחונים מעוצבים עם כל היתרונות הללו ניתן למצוא במחירי היכרות זולים במיוחד כעת לרגל פתיחת השנה. בואו להתחדש במקלחוני יוקרה ולהבטיח לעצמכם עכשיו את הטוב ביותר.

כיצד ניתן להתאים בצורה טובה מקלחון מעוצב לחדר האמבטיה?

מומלץ להיעזר בהדמיית מחשב של חנות עיצוב הבית, ולמצוא דגם של מקלחון אשר מתיישב עם הבית באופן משכנע. מאד חשוב לוודא כי הצבע של המקלחון, הצורה שלו והפרספקטיבה שלו מתיישבות עם מה שהעיניים שלכם רואות בחדר הרחצה. למה כוונתנו? אם חדר האמבטיה שלכם לבן, רצוי שגם המקלחון יהיה לבן. אם חדר האמבטיה שלכם מתבסס בעיקר על צורות מרובעות, כולל בידיות ובמשקופים של הדלתות השונות, כך כדאי שייראה גם המקלחון שלכם (בשונה, למשל, ממקלחון רבע מעגל שמתאים יותר לחדרים בעלי אופי עגול או גלילי). כמו כן, אם המקלחון נראה גדול בזווית העין בשל כך שהמשקופים שלו עבים והידיות גדולות, הוא יתאים בעיקר לחדר אמבטיה גדול, ולהיפך.

כיצד ניתן להעריך מחיר של מקלחון?

ודאו כי מדובר בזכוכית חזקה עם מקדם ביטחון כאשר היא בסכנת סדק או שבר, ודאו כי הקרמיקה מכילה דרגת שחיקה גבוהה לשם שמירה על הריצוף כחדש, וכושר ספיגה נמוך, לשם מניעת כתמים נשארים אם נשפך נוזל שלא אמור היה לפגוש את האריח. ודאו כי הפרזול גם בידית וגם בצירי הפתיחה/גלגלות ההזזה איכותי ועשוי ממיטב החומרים, אלחלד ועם כושר נשיאה מוצלח. בדרך זו לא תצטרכו לעשות עבודות תחוקה במקלחון (כמו חידוש אמבטיה) כדי לשמור עליו חדש. המקלחון ייראה חדש כל אימת שתשתמשו בו למשך שנים רבות ביותר.

השארת תגובה