בחירת ריצוף פנים – כך תעשו את זה נכון

במאמר זה נעסוק בבחירת ריצוף פנים. על מנת לגבש ריצוף פנים נדרש, אנו ממליצים לבחון את הדגמים השונים הן ברמה העיצובית והן ברמה הפונקציונאלית ולהגיע למסקנות הנדרשות. במאמר זה נביא לפתחכם מספר סוגים של דגמי ריצוף פנים, נסביר מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ומהן אפשרויות העיצוב השונות. בדרך זו תוכלו לדעת בדיוק אלו דגמי ריצוף פנים צפויים להתאים לשימושיכם.

ריצוף פנים פרקטים

יתרון: באמצעות ריצוף פנים זה ניתן להשיג מראה מפואר במהירות, ביעילות ובמחיר מעולה ביחס לריצופים אחרים.

חסרון: לא עץ אמיתי או חומר טבעי אלא למינציה, חומר פלסטי. העץ שאתם רואים על הפרקט הוא מדבקה. לכן לא ניתן לרקוע, לרקוד או אפילו ללכת בכבדות על המשטח הזה ולא ניתן לרחוץ אותו עם מים יותר מ- 5 שניות ברצף. רחיצתו מתאפשרת בליווי חומר מיוחד לפרקטים ולא עם כל סבון.

אפשרויות עיצוב: תלוי בדגמי המדבקות, למינציה טבעית לבנה, עץ, ושחור.

ריצוף פנים גרניט פורצלן

יתרון: באמצעות ריצוף פנים זה ניתן להשיג מראה עץ בסגנון עתיק מבלי להשתמש בפרקטים, אלא בחומר חרסינה. החומר חזק ומאפשר דריכה מסיבית באופן חופשי.

חסרון: מדובר בחומר שרק נראה כמו עץ אך הוא עצמו לא משמיע רעש של עץ בדריכה ומתפקד כאבן לכל דבר. מיועד למימוש מראה עיצובי בלבד.

אפשרויות עיצוב: עץ לגווניו השונים. ניתן לרכוש גם דגמי פורצלן חרסינה בצבעים אחרים.

ריצוף פנים קרמי

יתרון: באמצעות ריצוף פנים זה ניתן להשיג עוצמה ויציבות מבלי להשתמש בפורצלן או באבן טבעית במחיר יקר.

חסרון: מדובר על חומר תעשייתי שהתהווה לשם הוזלת מחיר הריצוף ביחס לאבן הטבעית. בשונה ממנה, הוא נראה מלאכותי בסופו של דבר, אך בשנים האחרונות גם רמות העיצוב והגימור שלו הולכות ומשתבחות.

אפשרויות עיצוב: צבעים כהים או בהירים, בלטות בהפרדה עם קווי מתאר עבים או דקים, בלטות גדולות או קטנות.

סיכום בחירת ריצוף פנים

ריצוף פנים אנו ממליצים לבחור באמצעות הדמיית מחשב אשר תסייע לכם להחליט על הצבע והצורה של הסוג המועדף בעיניכם. כפי שאתם רואים, מבחר אפשרויות העיצוב בכל קטגוריה אינו קטן ולכן מומלץ להשקיע בבחירה ויזואלית בה תבחנו את הצבעים והתצורות המתאימים/ות לפני שתגבשו את דעתכם לגבי הדגם הסופי. בכך, אתם מבטיחים שילוב יפה של רכיבי הריצוף במבנה ללא עוררין, תוך התאמה מושלמת לצרכי העיצוב הנדרשים בעיניכם.

נגישות
גלילה לראש העמוד