אביזרי אמבטיה במבצע – להפוך את חדר האמבטיה לנגיש יותר

אביזרי אמבטיה במבצע – להפוך את חדר האמבטיה לנגיש יותר

אלו אביזרי אמבטיה נדרשים לרכישה לאחר בניית החדר? בגדול, אם אתם שמים לב שהחדר צפוף על אף גודלו, כנראה שהציוד שיש לכם בו רב מדי ודורש ריווזיה מסוימת. במילים אחרות, נדרשים אביזרי אמבטיה שנועדו לאחסון עודף של אותם פריטים. האם ניתן לרכוש אביזרי אמבטיה במבצע? אלו אביזרי אמבטיה ניתן לרכוש במסגרתו? להלן כל מה שרציתם לדעת על אביזרי אמבטיה, ובפרט – כשהם נמכרים במחיר מועדף.

אביזרי אמבטיה במבצע – כך תשיגו את העסקאות הטובות ביותר

על מנת להסדיר אביזרי אמבטיה במבצע, מומלץ להמתין למועד מיוחד כמו בלאק פריידי (יום שישי השחור) או ערבי חג מקומיים כאן בארץ. בתאריכים אלו ניתן לרכוש אביזרי אמבטיה במבצע מחירים מטורף של 5 עד עשרות אחוזי הנחה. בדרך זו אתם זוכים לאבזר את האמבטיה ולחסוך לא מעט משאבי מימון בעקבות הפרויקט.

סוגי אביזרי אמבטיה שמומלץ שיהיו לכל דייר

מתלי מגבות – מתלי המגבות הם החלק הארי בקטגוריית אביזרי אמבטיה במבצע. הם מאפשרים תליית מגבות יחידות על גבי וו, מלבן או חצי עיגול בודד, ומנגד, ריבוי מגבות וחלוקים על גבי משטח תלייה ישר ורחב. ניתן להשתמש בהתקנים הללו גם לצורך תליית חלוקי רחצה.

מראות מגדילות ניידות – מראות שניתן להעביר ממקום למקום וכמובן להשתמש בהן מול מראת הארון שלכם. היתרון של מראות מגדילות בהשתמשכם בהן מול המראות הגדולות הוא שניתן לראות את אחורי הגוף והראש. מראות אלו נמכרות במסגרת אביזרי אמבטיה במבצע ומומלץ לעצב את המסגרות שלהן בהתאם לעיצוב הפרזול בחדר.

סבוניות ומנופים להחזקתן – סבוניות ודיספנסרים הם בתי אחסון לסבונים ולסבונים נוזליים בהתאמה. ניתן לרכוש דגמים בהם התקן האחסון מונח על השיש וניתן לרכוש דגמים עם מנופים, זרועות שמוטמעות בקידוח על ארון האמבטיה אשר מאפשרות להניח עליהן את החסן הסבונים הנבחר. בדומה למראות מגדילות, גם סבוניות ומנופים עבורן מומלץ לרכוש בהתאם לעיצוב הפרזול בחדר האמבטיה.

בחירת אביזרי אמבטיה במבצע הלכה למעשה

את בחירתם של אביזרי אמבטיה במבצע מומלץ ליישם באמצעות הדמיית מחשב של חנות מקצועית לאביזרי אמבט. בהדמיה זו ניתן למצוא את המוצרים הנדרשים לאבזור האמבט ולכונן אותו הלכה למעשה. המוצרים המוצעים למכירה, סבוניות, דיספנסרים, מחזיקי סבוניות ודיספנסרים, מתלי מגבות, מראות מגדילות, מוצרים נלווים לאסלה, לרבות מברשות ניקיון, ועוד. בואו לאבזר את חדר האמבטיה שלכם במיטב התצרוכת ולהפוך אותו לנגיש ומהנה יותר לשימוש.

נגישות
גלילה לראש העמוד