בחירה מושלמת של חיפוי קירות איכותי

במאמר שלפניכם נספק לכם מידע על בחירה חכמה של חיפוי קירות. על מנת לבחור חיפוי איכותי לקירות שלכם, מומלץ להכיר את חומרי הייצור השונים וסגנונות החיבור הנדרשים לקירות. כקדימון, חשוב לומר שיש 2 סוגי חיבורים, הראשון פיזי, כזה שבלעדיו לא ייתכנו חיפויים. השני הוא אסתטי ובכך – הוא הופך את חלקי החיפוי למקשה אחת ולא לצביר שנראה כמו פאזל ילדים. החיבור האסתטי נעשה באמצעות חומר שנקרא מסטיק אקרילי והוא צריך להיקבע בהתאם לצבע ולסגנון החיפוי אותו בחרתם. ודאו שזה מה שקורה עם ההזמנה שלכם בטרם ביצועהּ.

הכרת סוגי חיפויים

ישנם 2 סוגי חיפויים, מלאכותיים וטבעיים. חיפוי מלאכותי הוא למעשה חיפוי קרמי ועל כן הוא המשך ישיר של ריצוף הקרמיקה המפורסם. הוא מיושם על גבי הקיר באמצעות ברגים והדבקות. סוג נוסף של חיפוי הוא הטבעי, כזה שעשוי ממינרלים ומחצבים טבעיים. במילים אחרות, מדובר באבנים אמיתיות ולא בחומר קרמי מעובד. חיפוי קירות מסוג זה עשוי להיות פורצלן חרסינה, או אבני יוקרה שנכרו משמורות טבע, כמו בזלת, גרניט וכד'. גם חיפוי זה מוצמד לקיר באמצעות ברגים והדבקות מיוחדות.

עיצוב החיפוי כבבואה של פנים המבנה

חשוב מאד שהחיפוי יהיה מעוצב בסגנונו של המבנה אותו אתם מטפחים. ה- Refence הטוב ביותר לקבל ממנו השראה הוא כמובן הריצוף. לריצוף, בדומה לתשתית כמו חיפוי קירות, ישנו ביסוס על אבן או קרמיקה בצבעים שונים. לכן, ניתן לקבוע שהחיפוי יהיה המשך ישיר של עיצוב הריצוף או לבחור במיצג שונה שיטפח את עיצוב הבית מכיוון שונה לגמרי, למשל, לדבוק בגוון נגדי לזה של הריצוף כדי ליצור מתח בעין שיגרה את המתבונן.

דרישות מקדימות להתקנת חיפויי קיר

יש לנקות את הקיר המיועד להרכבת חיפוי. מומלץ להזמין חברת ייבוש מקצועית על מנת לוודא שלקיר אין רטיבות פנימית. קיר כזה אינו חזק ועלול לקרוס כתוצאה מעומס החיפויים. כאשר הקיר באיתנו, ללא סדקים ובמצב של יובש מלא, ניתן להתקין עליו חיפוי קירות.

יתרונותיו של הקיר המחופה

קיר מחופה הוא קיר אשר מגן עליכם כדיירים מפני רטיבות ונזקי צבע. רוב החיפויים אינם רגישים לטבילה בנוזלים, בשונה מהבטון ומהגבס הגולמיים, שכן רגישים לכך. בנוסף, חיפוי קירות מעצים מאד את עיצובו של המבנה והופך אותו לאחד הדקורטיביים שתחוו בעיצוב הפנים. לכן, מאד מומלץ לחפות קירות כאשר זה ניתן ולהשביח את עיצוב המבנה.

נגישות
גלילה לראש העמוד