אפיון ארונות אמבטיה – כך תתאימו אותם לצרכי החדר

במאמר שלפניכם נערוך סקירה קצרה על ארונות אמבטיה, התקני האחסון החשובים בחדר זה. מבנה הארונות, מיקומם על גבי קירות החדר וסוג התקן הפתיחה בכל אחד מהם חשובים מאד להבהרה. רצוי שהם יתוכננו מבעוד מועד, כך שאת הבחירה הסופית תבצעו כשאתם מוכנים. אין הכוונה לתכנון מדוקדק, אבל יש צורך לבנות ראשי פרקים כלליים של סוגי ההתקנים, ועמם לבוא מגובשים לבחירה של המוצר המוגמר.

ארון אמבטיה עם כיור מעוצב במבצע

שילוב מראה בארון האמבטיה

ארונות אמבטיה ישלבו בחובם מראה כמעט תמיד. המטרה שלה היא לסייע לכם להתהדר מדי בוקר או בכל פעם שתיכנסו את תצאו מחדר זה. ישנן מראות 'סטנד-אלון' שניתן לקבע בעצמכם על הקיר, וישנן מראות קיר רחבות שטכנאי מטמיע יחד עם הארון. הן מגיעות עמו כחלק בלתי נפרד מעסקת החבילה. המראה יכולה לעמוד בזכות עצמה, ללא מעטפת, או שהיא יכולה להיות מראת מסגרת. על פי רוב, מראות 'סטנד-אלון' מגיעות עם מסגרת מהודרת, ומראות של ארונות מגיעות בלעדיה, כשהתקני הפתיחה של הארון משמשים כמעין מעטפת שלה. 

קביעת מבנה התקני ארונות האמבטיה

בדרך כלל מתבצעת חלוקה ל- 3 יחידות: ארונות אמבטיה, ארוניות אמבטיה עם תאים קטנים (ניתן להמירן במדפים ללא דלתות על פי הצורך) ומגירות. בדרך כלל, הארונות הגדולים והמרכזיים יעמדו במקום נגיש, למשל מתחת לכיור, כך שהם זוכים גם ליציבות מהרצפה וגם לתמיכה של שיש הכיור מלמעלה. יתר הרכיבים, מגירות וארוניות יעמדו בדרך כלל במעלה הכיור וישמשו כמסגרת למראה וכאמצעי אחסון לטווח הקצר. מומלץ לבחור את כל התקני הפתיחה על פי עיצובים מגובשים מקטלוג ארונות אמבטיה על מנת למצוא את הנוסחה המתאימה ביותר לחדר שלכם. כדאי להתבסס על הדמיית מחשב על מנת להסיק התאמה ביעילות ובקלות.

פרזול מידוף פנימי בארונות

מומלץ לבחור כל ארון עם חורי מידוף לשינוי מפת המידוף ידנית. בסגירת עסקת ארונות אמבטיה רצוי לקנות מדפי ספייר ולאחסן לעת מצוא על מנת לאפשר לעצמכם להרחיב את המידוף מבלי להזדקק לארון חדש כשהיקף התכולה שלכם יגדל. כמו כן, מומלץ להצטייד בידיות פרזול ספייר להחלפה במקרה של בלאי. את הפרזול העודף כדאי לבחור גם בצבעים אלטרנטיביים במידה ובמועד ההחלפה תבקשו לשנות במעט את העיצוב.

השארת תגובה