רכישת מטבחים במבצע מחירים מיטיב – כך תעשו את זה נכון

רכישת מטבחים במבצע מחירים מיטיב – כך תעשו את זה נכון

כיצד מומלץ לבחור מטבחים במבצע? המטבח הוא חדר השירות המרכזי בבית. ככזה, מטבע הדברים שמחיר הסגירה שלו נחשב יקר במיוחד כאשר הוא נמצא בשלבי בנייה ותכנון. מטבחים במבצע מאפשרים לכם להבטיח את מחיר הסגירה המיטבי ביותר. במועדים מיוחדים כמו ערבי חג ובלאק פריידי ניתן למצוא מטבחים במבצע מחירים שלא יחזור על עצמו. מה כוללת הרכישה וכיצד מומלץ לתכנן את המטבח בעטיה?

בשלב הראשון, מתכננים נישות ועמדות עבודה

עמדות העבודה הן הבסיס לכל מטבח. מטבחים במבצע עשויים להופיע עם עמדת עבודה אחת, או עם 2 עמדות עבודה, כשהמשנית היא אי למטבח המשמש כמזנון פנימי. חשוב לתכנן את המטבח בהתאמה לצרכים שלכם. אם אתם נוהגים לשבת הרבה בעמדות מוגבהות, כנראה שדגם עם אי למטבח ומסביבו כסאות בר יתאים למה שאתם מחפשים. במטבח קטן מאד, רצוי להתמקד בעמדת עבודה אחת. נישות העבודה יכולות להתבסס על מגוון רחב של עיצובים, החל משיש דמוי עץ ועד שיש אבן בצבעים בהירים יותר. ניתן לבחור גם משטח עבודה בצבעים כהים ממש כמו שחור או בזלת.

בשלב השני, מתכננים ארונות

את ארונות המטבח, שכוללים בצידם גם מגירות, יש לתכנן בהתאם לדרישות העיצוביות שלכם. במידה ואתם מעוניינים לעצב מטבח בסגנון של פעם, כפרי או בורגני עתיק, מומלץ לרכוש ארונות עם ידיות בגימור עץ, או בגימור לבן כהה (שמנת) אותנטי. במידה ואתם מכוונים למטבח המודרני ההמלצה היא לרכוש ארונות בצבעים מוחלטים, למשל לבן מלא או שחור. בדרך כלל בדגמים אלה לא יידרשו ידיות. מטבחים במבצע הנמכרים בעיצוב מודרני מגיעים בדרך כלל גם עם אפשרות להטמיע ארונות קלפות: ארונות שהדלתות נפתחות מלמעלה למטה ולא מהצד.

בשלב השלישי, מבצעים את השילובים הנדרשים לקראת הטמעת מכשירי חשמל

בדרך כלל, מטבחים במבצע לא יימכרו עם מכשירים אך ישנן מעט מקרים בהם זה עשוי לקרות. כך או כך, חשוב להכין את התשתיות שכבר רכשתם להטמעת מכשירי חשמל. כאשר אתם רוכשים סט ארונות תחתונים, ודאו שיש מקום להצבת מדיח כלים תחתון. כאשר אתם רוכשים עמדות עבודה, ארונות ומדפים, ודאו שיש מרווח כולל לאורך המאפשר הטמעת מקרר. חיש לקחת בחשבון גם תנור וכיריים. חנות מטבחים במבצע, גם אם לא מוכרת מכשירי חשמל, לוקחת עובדות אלו בחשבון ומוכרת את המטבחים שלה עם מקומות ייעודיים להטמעת המכשירים להסבת מלוא הנגישות עבורכם כמתכנני מטבחים.

השארת תגובה