טיפים חשובים לסגירת דלתות פנים במבצע

טיפים חשובים לסגירת דלתות פנים במבצע

דלתות פנים הן מהחשובות שבתשתיות הבית והמבנה. כיצד תדעו אלו דלתות לרכוש כאשר אתם נתקלים במודעה על מבצע? החלטנו לעשות לכם קצת סדר אודות דלתות פנים במבצע, על מנת שגם אתם תדעו מהו וכיצד לזהות אותו מבלי לספוג איכות גרועה שבבסיסה בלאי מהיר.

דלתות פנים במחירי מבצע

עלותן של דלתות במבצע אל מול עלות זולה מדי שמעידה על דלת לא איכותית

כאשר מציעים לכם עסקה של 8-10 דלתות ב- 5,000 ₪, משהו לא מתכנס. המחיר לדלת הוא 500-800 ₪ ואף ספק דלתות פנים, גם אם מדובר על דלתות פנים במבצע, לא יכול להוציא דלת איכותית בכזה מחיר. המשמעות: מדובר על דלת שהמילוי שלה מקרטון והחומר החיצוני הוא WPC שצפוי להתקלף כבר בשבועות הראשונים של השימוש. אבל החיסרון הגדול יותר של דלת כזו נמצא דווקא במילוי הפנימי: הוא פשוט יקרוס ולא יאפשר חיבור ברגים בתוך זמן קצר. הישמרו והיזהרו מדלתות מהסוג הזה! כאשר רוכשים כמות גדולה של דלתות, הסכום שנהוג להוציא הוא 15,000 ₪, עם מחיר ממוצע 1,500 ₪ לדלת פולימרית עם מילוי פלקסבורד חסין אש או קלקר חסין מים ו- 20 דקות ראשונות של אש. מדוע זה מבצע? כי המחיר לדלת בודדת עומד על כ- 2,300 ₪ לדלת הזולה ביותר.

כך תבחרו את הדלתות שמעניינות אתכם במבנה

דלת לחדר שירות – מומלץ לרכוש דלת פולימרית במילוי קלקר. הקלקר הוא החומר הטוב ביותר לחדרי שירות, כלומר מטבחים, מקלחות וחדרי כביסה. אלו חדרים שעוברים בהם מים ומורגשת בהם לחות והקלקר הוא חומר המילוי היחיד שאינו מתנפח ולא מזמין כיוון דלת מחדש.

דלת לחדר מגורים או עבודה – דלתות פנים במבצע המשמשות חדרי מגורים ועבודה הנן דלתות פלקסבורד עם חומר חיצוני פולימרי. מילוי הפלקסבורד מאפשר חסינות של 100% מפני אש, וזאת בשונה מהקלקר שיכול להיות חסין רק ל- 20 דקות הראשונות שלה. יחד עם זאת, בחדר שירות זהו המוצר העדיף כי כשמתעסקים עם מים זהו חומר ייעודי למגע עמם.

כאן ניתן לאתר דלתות פנים במבצע ובאיכות חסרת פשרות

חברת מומחים לתשתיות בית מציעה למכירה את מיטב דלתות הפנים. בואו לממש עסקת דלתות פנים במבצע באמצעות אתר המכירה של החברה ותיהנו מכל מה שאתם צריכים בשביל לאבזר את המבנה בדלתות פנים. את הדלתות ניתן לרכוש תוך השוואה למראה המבנה שלכם על מנת לאתר את העיצובים המתאימים ביותר.

השארת תגובה