מדריך קצר לתכנון מערך ארונות אמבטיה

אחד מהתקני הפתיחה החשובים בבית הוא ארון האמבטיה. הבחירה שלו צריכה להתבצע באופן מושלם על מנת שתשכילו להעמיד לרשותכם חדר אמבטיה מפואר, מדוגם, כזה שלא תרצו לצאת ממנו. על מנת להגיע לתוצאה שכזו, מומלץ לקרוא מדריך זה אשר יספק לכם את כל המידע כיצד להסדיר את הארון על הצד הטוב ביותר עבורכם, וכך שחדר האמבטיה יעבור מתיחת פנים בכיוון הדקורטיבי בו אתם מבקשים להוליך אותו.

בחרו בארון אמבטיה אשר פונקציונאלית מתאים להצבה בחדר

זה לא סוד כי חדרי אמבטיה קיימים בבתים בגדלים שונים: ישנם חדרי אמבטיה גדולים המשמשים גם כחדרי שירותים, לצד חדרי אמבטיה קטנים, שם יש מקום לאמבטיה, כיור, וכמה התקני אחסון בלבד. יש למדוד את חדר האמבטיה שלכם ולבחור ארון שעל פי המידות והמראה החיצוני שלו יתאים לשילוב בחדר. בכך, אתם מנפים את כל ארונות האמבטיה שאינם מתאימים ומותירים את עצמכם עם מקבץ מרשים של התקנים ממנו תוכלו לבחור את המוצר הסופי להטמעה בחדרכם.

בחרו עיצוב לארון ההזזה על פי צבע, צורה ומשקופי דלת

חשוב לבחור את העיצוב כך שיתמזג עם יתר התקני הפתיחה והאחסון בחדר, אם קיימים. אם זהו התקן האחסון הראשון שלכם בחדר, חשוב לבחור אותו בהתאם לעיצוב האמבטיה והמקלחון הקיימים, וגם על פי עיצוב דלת הכניסה לחדר. דקורציה המראה שצבע העץ הוא ששולט בחדר מצביעה על הצורך לבחור ארון אמבטיה דומה, ואם הגוון המתכתי הוא הבולט בו, מומלץ לתעל את בחירת הארון בהתאם. כמו כן, יש לבחור בצורה שתתמזג עם הנוף בחדר: מרובעת או עגולה. מומלץ לעשות זאת עם הדמיית מחשב לצפייה בהתקן האחסון בחדר בזמן אמת והסקה לגבי התאמתו.

בחרו פרצלציה נכונה עבורכם, ורכיבי פרזול נוחים ומהודרים בעיצובם

מידוף פנימי חשוב בשביל להכיל כמויות אחסון בהיקף הנדרש לכם. במידה ואתם חושבים שהארון צפוי לשמש אתכם יותר בעתיד, לאחסון תכולות מרובות ביחס להווה, רצוי לרכוש מספר מדפים ספייר ולשמור אותם לעת מצוא. כמו כן, מומלץ לבחור בפרזול שיתמזג היטב עם הנוף בחדר, על סמך הדמיית מחשב שתבדוק ידיות, מסגרות מדפים חיצוניים, ועוד. מומלץ לבחור מראה בעיצוב שיתמזג יפה עם החדר: מראת מסגרת או לחילופין מראה ללא מסגרת שתוטמע בין רכיבי הפתיחה של הארון.  

השארת תגובה