כיצד מומלץ לבחור מקלחונים במבצע?

תא המקלחת הוא אחד המקומות שצריך להיות המעוצב והדקורטיבי בחדר האמבטיה. איכות עיצובו של תא המקלחת היא זו אשר תגרום לכם כדיירים להרגיש פינוק ותחושת ביתיות בחדר. לכן, על מנת להבטיח שכך יהיה – אנו מספקים לכם כאן חומר מקצועי אשר יסייע לכם לבחור מקלחונים במבצע. המבצע מתבטא בהורדת מחיר עבור רכישת תא מקלחון לרגל חגי תשרי.

קביעת תצורתו הבסיסית של המקלחון

מקלחונים ניתן למקם בהרבה מאד מקומות בחדר; בכל אחת מארבעת פינותיו, ובכל אחד מארבעת קירותיו ללא פינה. במידה והבית הנו חדש – חשוב לקבל החלטה איפה למקם את המקלחון, ולאחר מכן לגבש עבורו נוסחת עיצוב בסיסית. אם אין לכם ניסיון עם עיצוב מקלחונים, פשוט פנו לאתר אינטרנט של חברת מקלחונים – שם תוכלו לבחור באמצעות הדמיית מחשב את תא המקלחון המושלם לחדר. אם כבר יש לכם ריצוף, קרמיקה והכנה להטבעת מקלחון, מלאכת הבחירה צפויה להיות קלה באופן יחסי, שכן הצבעים והצורות של התא יתמזגו היטב עם מראה החדר, או יביעו חוסר התאמה מובהק, מה שיוביל אתכם למסקנות נכונות.

ירידה לפרטים בתחום עיצוב הזכוכית

ללא ספק, החלק החשוב ביותר בעיצוב המקלחון הוא דלת הזכוכית. חשוב להחליט האם אתם מעוניינים במקלחון בצורת רבע מעגל או צמד דלתות אנכיות המשלימות מלבן – במקלחונים הפינתיים. במקלחוני קיר לא פינתיים האפשרויות הן תא חצי מעגלי או צמד דלתות המשלים קו ישר. אבל צורת הזכוכית היא לא הנושא היחיד בקביעת עיצובה של דלת הזכוכית של מקלחונים במבצע. נושא נוסף הוא קביעת צבעהּ של הזכוכית וסוג האופטיקה שלה: גלויה מ- 2 הצדדים, סמויה מ- 2 הצדדים באמצעות התזת חול, או סמויה באחד הכיוונים עם התזת חול. למי שאינו בקיא, התזת חול היא אלמנט שהופך את הזכוכית מחלקה למחוספסת באמצעות מוטיב דמוי גרגירי חול ים.

ירידה לפרטים בתחום עיצוב המשטח הקרמי

המשטח הקרמי מתבטא גם בקירות וגם ברצפה. ההחלטה שתצטרכו לקבל היא האם אתם מעוניינים במשטח מבריק או מט, ובאלו צבעים. כאן, חשוב לציין כי זהו פנים המקלחון, ועל כן השיקול כאן הוא יותר אישי ופחות עיצובי. לכן, תזרמו עם מה שנראה לכם הכי יפה והכי מחמם-לב. קחו בחשבון שקרמיקה מבריקה היא קרמיקה שאם היא לא נקייה – רואים הכל, וקרמיקה מט סלחנית יותר בתחום זה. חשוב לבחור גם ציפוי לקרמיקה: אקרילי או אמייל.

השארת תגובה