כלים סניטריים במבצע –
כל מה שצריך להשלמת עיצוב חדר האמבטיה

במאמר שלפניכם נציג את הסט המלא של כלים סניטריים אשר חובה למקם בכל חדר אמבטיה או מלתחה לשמירה על ההיגיינה והגברת הפונקציונאליות והנגישות בתוך החדר. המאמר יחלוש על תחומים שחלקם ידועים לכולכם וחלקם אזוטריים יותר וימליץ על הצבת התקנים שונים אשר ייעודיים לחדרי אמבטיה. התקנים אלו יהפכו אותו להיות חדר בוטיק נוח במיוחד ובעל עיצוב אטרקטיבי.

ארון אמבטיה עם כיור מעוצב במבצע
ארון אמבטיה בעיצוב מודרני

הכיור – הכלי הסניטרי המרכזי בחדר

כמובן שאנחנו לא יוצאים מנקודת הנחה שאין לכם כיור, אבל ייתכן כי אין לכם את הכיור המתאים לתשתית העיצוב של חדר האמבטיה שלכם. במידה ואתם סבורים כך, ניתן לבחור כיום כיור במגוון רחב של עיצובים: עומד או שקוע, בצבע לבן או צבעים אחרים, עגול או מרובע. בואו להבטיח לעצמכם את כיור הבוטיק הטוב ביותר לחדר האמבטיה שלכם אותו תוכלו לבחור בנקל באמצעות הדמיית מחשב אשר תסקור כיורים רבים ותאפשר לכם להגיע למתאים ביותר לחדר שלגכם. בואו להבטיח לעצמכם כיורים מעוצבים מחומרי בוטיק עמידים אשר ישמרו עליהם כחדשים לאורך זמן.

סבוניות ומדפים להצבת כלי רחצה לשימוש בטווח קצר

מומלץ למקם מדפי אלומיניום ונירוסטה בתוך חללי תאי הרחצה באמבטיה ובדוש, סבוניות ליד הכיור, ורכיבים נוספים לשליפת כלי רחצה בטווח קצר. כלים אלו גם ישפרו את עיצוב המרחב וגם יוסיפו נגישות רבה בעת השימוש בחדר הרחצה או במלתחה שלכם.

בחירת מוצרים לניקיון אסלה

מוצרי ניקיון אסלה מהווים כלים סניטריים מן המעלה הראשונה אשר חשוב מאד למקם בתאי השירותים בבתיכם. מומלץ לבחור את הידית ואת כן ההצבה שלה בקפידה וכך שיתאימו לעיצובו של החדר, כשהצבע והצורה שלהם משתלבים היטב במרחב שלו.

עמודי פינוק לתליית מגבות ובגדים

בנוסף לארונות האמבטיה, חשוב שיהיו כמה עמודי פינוק להצבת מגבות ובגדים לטווח קצר. מגבות ובגדים נגישים העומדים על עמודי פינוק מוסיפים המון לחדר האמבטיה שלכם ותורמים לתחושת הנגישות בוץ. גם כשהעמודים עומדים ללא בגדים ומגבות הם נראים מצוין ומשתלבים נהדר בחדרי אמבטיה רבים.

כלים סניטריים במחירים מיוחדים

השנה, לרגל החגים, יצאה חנות מוצרי אמבטיה במבצע כלים סניטריים במחירים מיוחדים. ניתן לרכוש כלים סניטריים במבצע, כך שהמחיר הסופי יהיה נמוך ויאפשר לכם להצטייד ברכיבים הטובים ביותר עבור חדר האמבטיה שלכם.

השארת תגובה